فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق:

 برگزاری دوره بصیرت باهدف افزایش سطح آگاهی خانواده‌ها در مقابل آسیب‌های اجتماعی و فضای مجازی

 فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: دوره تعالی و بصیرت باهدف افزایش سطح آگاهی خانواده‌ها در مقابل آسیب‌های اجتماعی و فضای مجازی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۵۶۲۲۶
|
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، امیر سرتیپ دوم محمدرضا معصومی اظهار کرد: نهاد خانواده، اصلی‌ترین رکن جامعه، زمینه‌ساز خوشبختی انسان‌هاست و ازاین‌رو اسلام عنایت ویژه‌ای به‌سلامت، رشد و پویایی این نهاد دارد.

 وی با اشاره به برگزاری دوره بصیرت کارکنان و خانواده‌ها در منطقه پدافند هوایی شمال شرق افزود: این دوره با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از کارکنان پایور و همسران، با حضور اساتید برجسته برگزار شده است.

 معصومی بیان کرد: کارکنان و خانواده‌ها امروز با ارتقای بصیرت دینی، سیاسی و انقلابی خود و یادگیری مهارت‌های لازم بصیرتی باید در سنگر مقابله با تهاجم فرهنگی و نقشه‌های تفرقه‌انگیز دشمن بین مسلمانان، بستر زندگی بدون مخاطره را برای خود فراهم کنند.

 وی با اشاره به اهمیت خانواده در جامعه خاطرنشان کرد: بسیاری از تغییرات جامعه ریشه در خانواده دارد و همه دستاوردهای علمی، فرهنگی، دینی و هنری بشر در سایه خانواده سالم و امن پدیدآمده است و استحکام خانواده به‌عنوان مهم‌ترین نهاد تشکیل‌دهنده جامعه اثرگذاری مستقیم و نقش مهمی بر استحکام جامعه دارد.

 فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق اذعان داشت: مطالعه و پژوهش‌ها در حوزه‌های مختلف جامعه‌شناختی، علوم قرآنی و دینی اذعان دارند که بسیاری از عوامل تحکیم خانواده اکتسابی هستند و اساساً موضوع آموزش و برگزاری دوره‌های آموزشی و بصیرتی نقش جدایی‌ناپذیری در این فرایند دارند.

 دوره بصیرت ویژه کارکنان و خانواده‌ها به مدت ۳ روز از ۲۹ آبان‌ماه با موضوعات سبک زندگی فردی، اجتماعی، خانوادگی، مهارت‌های بعد از ازدواج و سواد رسانه در این منطقه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار